In het najaar van 2021 lanceerden we het fictieve kortverhaal ‘De geruisloze terugkeer van Boris’, geïnspireerd op de ziel van het historische kasteel Potuit in Sint-Amandsberg. Het verhaal was wekelijks te volgen op Instagram en Facebook. En dat viel duidelijk in de smaak. Het kortverhaal werd bekroond met maar liefst 4 Best Of Content Awards.
Awardwinning kortverhaal
Op woensdag 23 november 2022 werden de Best Of Content Awards (BOCA’s) uitgereikt. De awards zijn een bekroning voor de meest succesvolle content marketing cases van het voorbije jaar, verkozen door een vakjury uit de sector. De instanovel ‘De geruisloze terugkeer van Boris’, geschreven door auteur Dirk Van Boxem speelt zich af op de site van kasteel Potuit en was in het najaar van 2021 wekelijks te volgen op Instagram en Facebook. Dat concept viel duidelijk in de smaak. Samen met Propaganda, onze content marketing partner die het kortverhaal mee realiseerde, konden we maar liefst vier awards in de wacht slepen:
- Zilver in de categorie Content Strategy - Short Term Content Campaign B2C
- Goud in de categorie Best Use of Social Media
- Craftmanship award in de categorie Best Video Series
Als kers op de taart werd het kortverhaal ook bekroond met de prestigieuze Press Award. Deze werd uitgereikt door de vakpers die uit de 57 nominaties een winnaar mocht aanduiden.
Het kortverhaal (opnieuw) beleven?
Volg Istoir op Instagram en laat je meeslepen door het verhaal dat je terugvindt in de highlight ‘Instanovel’.